24 Kasım 2012 Cumartesi

Hobi Odam -15- Kütüphanem

İstediğim büyüklükte kütüphanem olana kadar Fazıl'ın kütüphanesine el koydum:) O da kitaplarını evin bilumum yerlerine yerleştirmek zorunda kaldı. Kütüphanemin rafları az ve dar olduğundan, daha önceki paylaşımlarımdan gördüğünüz gibi çoğu kitap dolap içlerine dizildi.
Kütüphanedeki kitapları raf raf paylaşacağım ama önce civarından bir kaç fotoğraf:)


Fazıl'ın kedili cdliğine de el koydum ^-^
Daha bir kısım cdlerini de ele geçireceğim:)


Bu cdliğe ruh durumuma göre kimleri dinlemeyi arzu ediyorsam onları yerleştiriyorum.


Motorsikletli amca da diğerlerinin ahbabı:) 




İlk rafı klasikleşmiş kitaplara ayırdım. İçlerinde okumadıklarım da var.


Bu raf okuduğum ve benim için ayrı bir öneme sahip kitapları ağırlıyor.


Okunacaklar rafı:))) Genelde bu yaz aldığım kitapları barındırıyor. Çoğu da Can Yayınları kampanyasından.


Bir okunmamışlar rafı daha:)


Çekilişlerime koymak için aldığım kitaplar ^-^


Çoğunlukla tarihi kitapları dizdiğim raf.
Okunacaklar kategorisinde. Bunca kitabı ne kadar zamanda okuyup bitireceğim meraktayım:)


Son bir bakış,


Keyifli okumalarınız olsun.
Sevgiyle kalın, daima...

25 yorum:

  1. Kedili cd lik ve kedili kitap ayracına bayıldım ayıltın beni:))) kitaplar muhteşem iyi okumalar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Kedili cd'liğe el koyduğum için ben de pek mutluyum:)
      Keçe kedişi de anneciğim almıştı ^-^
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  2. Ne çok okunmamış kitaplarımız var dimi canım ya :)
    Kitaplığa iyiki el koymuşsun, çok güzel olmuş. Kedi'li Cd'lik ne kadar güzelmiş bayıldım.
    Kitaplarına bir baktım da benim de çok severek okuduğum kitaplar var. Mesela Ahmet Altan Tehlikeli Masallar, mesela Hulki Bey ve Arkadaşları, özellikle o kitabı çok etkilenerek okumuştum. Tam bir dönem kitabıydı.
    Keyifli okumalar diliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Aslıcım, o kadar çok ki... Nasıl okunacak, aklımda olanlar ne zaman alınacak ve okunacak ben de bilemiyorum:)))
      En azından ufak da olsa kitaplık sayesinde daha bir düzenli oldu ama dolap içlerine dizilen kitaplara da çözüm bulmak lazım:)
      Sevgiyle kal, daima...

      Sil
  3. bu buz dağının görünen kısmı diye düşünüyorum
    çok güzellll ,bence eşin en kısa zaman da sana kesin bir kitaplık alır
    dekorlar da çok güzel ,cdlikler de çok güzel ve her şey birbiriyle bütün
    okunmamış kitapların sen tarafından okunacağı kesin
    öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Fatoşcum:)
      Beğenmene sevindim.
      Kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  4. Edgar Allan Poe nin kitaplarının kan kapaklarının bir arada durması ile Poe nun portresinin ortaya çıkması çok hoş.. Çok çok beğendim. Edgar Allan Poe nun bu portresinin olduğu bir T-shirt üm var. Giydiğimde bu da kim diye soranlara amcamın oğlu diyorum...:)
    Kitapların ve kütüphaneni ve özellikle kedili CD liğini çok çok beğendim. Maşallah tertip ve düzenine hayranım..:))
    Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. POE kütüphanemin en sevdiğim yazarı. Benim de benzer bir tişörtüm var, kargayla birlikte:))
      Güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum.
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  5. Kitaplıklara bayılıyorum ben yaaa. Keşke dört duvarı kitap olan bir odaya beni kilitleseler de hepsini okuyana kadar çıkartmasalar... Ah ahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hayale ben de sahibim:) Sadece kütüphanemin olduğu bir odam olsun, kitaplardan duvar, yer görünmesin:))))

      Sil
  6. okunacak tikapların listesi epey kabarıkmış Ayşım iyi okumalar şimdiden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Gözlerime kuvvet:)))

      Sil
  7. kitaplık muhteşem yeni keşfimsiniz takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz.
      Çok mutlu oldum.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  8. Bir odanın tüm duvarlarını kitaplık yapsan da eminim bir zaman sonra daha fazlası gerekecek... Olsun, bu iyi bir şey. Kitap okumaya devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle insanın gözü, ruhu ve beyni doymuyor kitaplara ve okumaya:) Sürekli bir açlık hali misali:)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Beğenmene mutlu oldum canım benim.
      Badem'i özledim, azıcık paylaşsana yakışıklımın fotoğraflarını ^-^

      Sil
  10. artık kitaplık ister hale gelmiş bencede.baktıkça ağzımın suyu akmadı desem yalan olacak.güzel,huzurlu,keyifli zamanlar geçirmen dileğiyle burada.sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Dolunaycım.
      Öpüyorum sevgiyle...

      Sil
  11. İkinci CD'liğe aşık oldummm <3 <3 <3
    Bir de Poe kitaplarının dizaynı çok harikaymış, yüzünün oluşması yani...
    Ben de bir çok kitapta bu fikir kullanılsın.
    Burdan yetkililere sesleniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence* demek istemiştim, olmamış :D

      Sil
    2. Çılgın amcalar:))) Kedişler onların saçlarını yoluyor:)))
      Ben de seviyorum POE kitaplarındaki bu güzel ayrıntıyı.
      Sana destek ben de sesleneyim bari:))))
      Kocaman sevgiler...

      Sil
  12. Kitaplığınız ne kadar düzenli. Ben yayınlasam hayrına düzenlemeye gelirsiniz :) Can yayınlarının tüm kampanya kitapları alınmış galiba. Ben biraz kararsız olduğum için 3 kitapla idare ettim. Tarih kitaplarımız ortak. Daha doğrusu bizde tarih babamdan sorulur. Bizde var olanlardan ilgimize göre okuruz. Okunacak kitaplar bendede dağ gibi ama evdekileri okumuyorum. Nasıl olsa elimin altında diyip hep emanet kitaplara yöneliyorum. Maymun iştahlı mıyım neyim :) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmayın öyle düzenli olduğuna:) Taşınınca bir heves düzenledim ama kullandıkça dağılıyor her yer:)))
      Can Yayınları kampanyası için 4 ayrı D&R gezmiştim:)))
      Tarihi kitapları okumayı çok severim. Okul yıllarında da tarih dersini çok severdim zaten.
      Ben de evdekiler zaten benimdir deyip açgözlülükle hala kitap almanın peşindeyim:))) Hepimizin ortak hastalığı galiba bu:)
      Çok teşekkür ediyorum.
      Sevgilerimle ^-^

      Sil