5 Kasım 2012 Pazartesi

Şanslı Hepimiz Seni Çok Seviyoruz ^-^

Gönül'ü ilk pembepati bloguyla tanımıştım. Blogu yakışlı kedisi Şanslı'ya özeldi. Daha sonra diğer blogunu da -http://wwwtasarimdabugn.blogspot.com/keyifle takip eder oldum. 
Şanslı'yı; ben, Aşkım, Külkedisi ve Isaac çok ama çok sevdik. Maalesef canım arkadaşım Gönül'ün kedisi Şanslı bu dünyadaki zamanını tamamlamış ve onu sonsuzluğa uğurlamışlar. Üzücü haberi birkaç saat önce aldım ve yüreğim yandı, çok üzüldüm.
Gönülcüm sana ve ailene sabır diliyorum. 
Ve Şanslı'm bil ki hepimiz seni çok seviyoruz ^-^ Güzel mırkkk mırkkklarını hiç unutmayacağız.


11 yorum:

  1. Ayy canım benim :( Çok üzüldüm, Allah sabır versin :(

    YanıtlaSil
  2. evinde hayvan beslemeyenler,hayvan sevgisini hiç bilmeyenler.''ay ev kedi kokmuş at şunu diyenler''vs.. belki bu yazıp çizdiklerimize neler diyordur.en basit örnek facede arkadaş ''o değilde senin bu sevincin nedir'' diyor. sevinç kısmında takılmış.kimsenin kalbini kırmak istemediğimden susup es geçtim..nasıl üzüldüğümü zaten anlatmaya yetmez kelimeler:((

    YanıtlaSil
  3. ah çok üzüldüm ben ya.
    Allah sabır versin gerçekten. Ne güzel, ne müthiş bir kediymiş o. Umarım gittiği yerde mutludur.
    Çok üzgünüm.

    YanıtlaSil
  4. SEvdiğimiz birlikte yaşadığımız hayvanları kaybetmek çok üzücü ben biliyıorum yaklaşık 4 yıl önce güzeller güzeli Köpeğim Ivy yi kaybetmiştim.. Berbat birşey çok iyi biliyorum.. Anlamayan anlamasın dert etmeyin.. Bizim gönlümüz hayatımız onlardan çok çok zengin ve çok çok mutlu..
    Gerçekten başsağlığı diliyorum.. Üzüldüm...

    YanıtlaSil
  5. Evde kedi-köpek beslemeyen, onu arkadaşı gibi benimsemeyen kimse Gönül'ü anlayamaz. Çok üzüldüm duyunca...

    YanıtlaSil
  6. şanslı benim evime kedi alma sebebim.blogda onu ve gönülü tanıdıkça eve bir kedi alma cesaretim gelmişti.şanslım kısmet olup seni sevmeye gelemedim ama bilki seni çok seviyorummmmm.meleğim seni unutamam.Allahım anneciğine sabır versin.Hayvansevmeyen bunu anlayamaz,onların acısı bir yakınımızı kaybetmek kadar acı verir bize:((

    YanıtlaSil
  7. :((İşte yine çok yakışıklı çıktığı bir kare daha:((( meleklerinle koş oyna dünya güzeli.
    Anneciğine sabırlar diliyorum:((

    YanıtlaSil
  8. canım benim ne tatlıymış
    sevgili Gönül'ün dediği gibi Allah dan geldi ,Allah'a gitti ,acısını çok iyi anlıyorum çünkü aynı acıyı ben de yaşadığım için çok zor
    Gönül'e Allah dan sabır diliyorum
    canım senin kedilerde inşallah çok çok uzun yaşarlar

    YanıtlaSil
  9. Aklıma geldikçe çok kötü oluyorum:(

    YanıtlaSil
  10. Canım arkadaşım,Şanslı'nın ölüm haberini paylaştığını Fundacımdan öğrendim.Ben kendi başımın derdine düştüm.Kusura bakma.Bizde sizi çok sevdik.Acımı paylaştığın için sana ve diğer arkadaşlara teşekkür ederim.
    Sana,arkadaşlara ve kedişlerine sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim ne kusuru. İnan kalbim ve dualarım hep seninle.

      Sil