15 Kasım 2012 Perşembe

Hobi Odam -9- Resim ve Müzik

Aşağıdaki seti çok seviyorum. Maalesef kimi sayıları eksik. İlk çizmeye başladığımda bu kitapların içindeki resimleri çalışmıştım keyifle.


Resim defterlerim ^-^


Art Academy klasörümde A4 kağıdına çizdiğim resimlerimi saklıyorum. 


Seneler önce Tchibo'dan aldığım set. Henüz kullanamadım.


Şövalem ise Fazıl'ın birkaç sene önceki yılbaşı hediyesi. Henüz onu da kullanamadım.


2006 yılında Fazıl'ın hediyesi bas gitarım. Fazıl tembel bir öğrenci olduğumu söylemekle birlikte yine de ders zamanlarında disiplinli olduğumu düşünüyor. Ancak sanırım 2 senedir falan hiç çalmadım. İlk fırsatta tekrar derslere başlayacağız:)


Soldaki bas gitarımın amfisi,


Odamı yerleştirirken Külkedisi defter ve kitapların arasında uyudu hep:)


Çalışma defterimden örnekler,


Böyle de dizildiler:)


Herkese sevgilerimle...

27 yorum:

  1. nasıl bir çok yönlülüktür bu ya:)) hani demişsin ya "paylaşımlarından yola çıkarak benim hakkımda daha doğru bir kanıya varabilirsiniz" diye. işte ben henüz bir kanıya varamadım ve seni çok merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin, gönülden teşekkür ederim. İnşallah bir gün karşılıklı birer kahve içeriz, belli mi olur:)
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  2. yetenekli arkadaşım benim, maşallah:))))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir oda olmuş:)))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar eğlenceli bir eviniz var, maşallah diyorum.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl düzenli, nasıl iyi bir arşivcisin Ayşım' cım. Bravo. Bu bende yoktur doğrusu, beceremiyorum. Odanın geniş açılı bir fotoğrafını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Valla ne yaşan söyleyeyim aynı düzeni korumak konusunda pek başarılı olamıyorum:))))
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  6. sende biraz sanatçı ruhu var galiba cnm. hobilerin olması ne güzel. resim setini kullan cnm. aç tuvale vur bikaç fırça...hayat beklemez unutma.bence yetenek var sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için teşekkürler canım.
      Çok haklısın, hayat akıp gidiyor ve gerçekten hiçbir şeyi ertelemeye gelmiyor.

      Sil
  7. bir de hayatın güzel geliyo bana :) defterler, kitaplar, örgüler. boyalar. ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan son 2 senedir çektiğimiz sıkıntıların -1 senesi koliler toplu taşınmayı bekleyerek yaşadık, göçebe gibi:(- ve son aylardaki aile fertlerinin ciddi rahatsızlıklarının yanında bir tek bunlar beni oyalıyor.

      Sil
  8. Ah Okuyanım ya, İnsanın hayattaki her şeyi merak etmesi ve denemesi kadar güzel bir şey yok. Farklı farklı her alanda denemeler yapmak, uğraşmak harika bişey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Aslıcım, neye heves ediyorsam ucundan kıyısından yakalamaya çalışıyorum. En azından beceremesem dahi kendimi mutlu hissediyorum ya o da yetiyor bana:)
      Hayatın boyunca güzellikler diliyorum sana canım ^-^

      Sil
  9. Varyemez amca çizimine bayıldım.Çok sevdiğim bir karakterdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindim ^-^

      Sil
  10. keyifli bir mekan yaratmışsın kendine ne mutlu sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Zeynep.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  11. Yine aynı hayranlık dolu ifadelerimi iletiyorum, harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olan senin güzel yüreğin canım arkadaşım.
      Patili güzellerini benim için öp lütfen ^-^

      Sil
  12. Mükemmel, Titiz, Tertipli-düzenli ve başarılı azimli arkadaşım..:))
    SEvgi ve selamlarımı gönderiyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özlem kocaman sevgiler benden sana ^-^
      Çok teşekkürler...

      Sil
  13. kitaplarına bayıldım Ayşım'cım ,sanata ilgi duymak güzel bir şey ben de çok seviyorum resmi ,müziği,dansı
    bence Ayşım bu takımı kullanmalısın uzun uzun vakit harcamana gerek yok koy bir köşeye yağlı boya zaten zaman ister ara sıra oturur yaparsın ,benim ablamda bekarken çok yaptı tabi şimdi bir yandan iş bir yandan eş iki çocuk pek vakit bulamıyor ablamla birlikte bende yaptım iki üç tane hatta çok severek yaptığım bir yağlı boya vardı annem ben yokken teyzesinin kızına( bu arada kadın 60 yaşında istemek ayıp olur ) hediye etmiş çok kızmıştım henüz imzamı bile atmamıştım evlerinde duvarda asılı imiş isimsiz bir şekilde neyse
    çalışkan bir öğrenciyken gitar derslerine ara vermen olmamış öğretmenin de hazır eşin iken bence devam et ve senden ufak bir video izlesek olur sevinirim
    sevgiler canım :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol canım. Daha önce hiç yağlı boya çalışmadığım için açıkcası henüz cesaret edemiyorum. Ama bir şekilde denemek lazım:) Keşke ablan yine vakit ayırabilse ve çalışmalarına devam etse.
      Aslında sen neden yeniden başlamıyorsun? Çok görmek isterdim yaptığın resmi. Olur da ziyarete giderseniz fotoğrafını çekseniniz keşke.
      Bugüne dek sadece çok kısa bir video çektik, o da ilk çalışmaya başladığımızda bir hevesle. Ama haklısın, hız vermem gerek yarıda bıraktığım her şeye.
      Çok öpüyorum canım ^-^

      Sil
  14. sana kocaman bir maşallah canım ya...şu tuvali kullanmaya başla artık şovaleyle beraber:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ^-^
      Aslında beceremeyip hayal kırıklığına uğramaktan çekindiğim için hala kullanamadım:)

      Sil