2 Kasım 2012 Cuma

Hobi Odam -1- Ajanda ve Kırtasiye Malzemeleri

Sevdiğim şeyleri içine serpiştirdiğim bir hobi odam oldu çok şükür. Eksikleri olsa da bu halinden de pek memnunum. Kedişlerimin de en sevdiği oda oldu ^-^
Sırayla ayrıntılarıyla paylaşacağım. İlk olarak ajanda, defter ve kırtasiye malzemelerimden başlamak istedim.
Ajanda kullanmayı çok severim. Eniştem de sağ olsun her yeni yılda  bana bir sürü ajanda getirir:)
Kolileri açıp önce tüm odaya ganimetlerimi serdim:) Sonra yavaş yavaş yerleştirdim. Tabii fotoğraflarını da çekmeyi ihmal etmedim:)
Aldığım defter vs. ürünleri güncel olarak paylaştığım için şimdi daha eski ve elimde var olanları paylaşacağım.

Oğluşum güzel patisini basmış ^-^



Defterlerimi çekmeceye bir güzel yerleştirdim:)



Fazıl'ın bana seneler önce aldığı ve benim de kıyıp kullanamadığım defterim,



Bu defteri de ben almıştım ve Fazıl'a not yazarken kullanıyorum:)



Ayraçlarımı ve defterlerimi yerleştirdiğim diğer çekmece içi,



Okuduğum kitaplarla ilgili notlar aldığım ajandalarım,



2003 gibi not tutmaya başladım. Gerçi son 1 yıldır ya da biraz daha uzun bir süredir ajandaya değil de pc'ye yazar oldum:)



İçlerinden birer sayfa,



Bu ajandalar minik olduğu için daha çok seviyorum. Sağdaki okumak istediğim kitapları not ettiğim  ajandam. 





En sevdiğim defterlerimden biri de bu. Çizim yapmak için ideal.




Kılıflar da pek işime yarıyor.


Minik ajandalarımdan biri daha,



Minik bir defter daha ^-^



Çekmece içindeki halleri:)


Ve kırtasiye malzemelerimin şimdilik son durumu:)


Hepinize içten sevgilerimle...

42 yorum:

  1. Süper düzen süper ciciler bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Keşke hep ilk günkü gibi düzenli kalabilseler:)))

      Sil
  2. bu düzene bayıldım. kırtasiye malzemelerin de ayrıca süper. ben de çok seviyorum ama ben senin gib düzenli not tutabilen bi insan olmadığım için defterleri napıcam diye düşünüyorum hep. gerçi elimde herhalde 20 ye yakın defter vardır:)) bu almamış halim oluyo.
    benimde sadece ve sadece bana ait bir odaya çok ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Gerçi bazı defterleri sırf çok beğendiğim için alıyorum ve kullanmaya kıyamıyorum:) Öylece duruyorlar...
      İnşallah seninde gönlüne göre bir odan olur.

      Sil
  3. Ben nereye düştüm, burası kırtasiye cenneti mi:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde en son kendi odamı düzenledim. Keyifle ve yavaş yavaş yaparım diyordum ama süre uzayınca fena yordu beni:) Neyseki çok şükür bitti de ben de rahatladım:)
      Sevgilerimle canım.

      Sil
  4. ooo ne kadar çok ajandan var:) güle güle kullan yeni defterlerini de cok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yeni yıl yaklaşırken bende de ajanda heyecanı başlar:)) Teşekkür ederim.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  5. ahhhhh o kalemlerle oynamak istiyorummm

    YanıtlaSil
  6. Hepsine hepsine bayıldım Ayşimcim..Önceden ben de not tutardım ama bu aralar biraz boşladım..Ajandaları ve kırtasiye malzemelerini ben de çok severim,zaman zaman da senin gibi kullanmaya kıyamam..Hepsini güle güle kullan canım..O patileri de yerim^^sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Elimin altında ve gözümün önünde olmaları beni çok mutlu ediyor:)
      Kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  7. Vayyyy bir hazine gördüm sankiiiii:)

    patini severim senin şeker şey öpüyorum göbişinden.

    canım çok güzeller bayıldım ben de severim ajandaları da bu kadar düzenim yok:))
    benden minik bir öneri sana yeni bir uğraş.
    ajandalar makyajlansa diyorum örgüyle PVC kağıtlarla filan nasıl olur? :))
    seni ve diğer pisiciklerimi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bugün parazit aşılarını oldular. Veteriner geldiğinde her biri ayrı bir köşeye kaçıp saklandı:))) Ben senin için zevkle öperim canım. Sen de Badem'imş öp lütfen ^-^
      Haklısın, ajandaların ciltleri çok yıprandı. Bir ara el atmam lazım:)
      Teşekkürler canım.
      İçten sevgilerimle...

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Sanırım her konuda biraz abartıp fazla her şeyi saklıyorum:)

      Sil
  9. Oğluşunun patisini öperim ben, hepsi birbirinden güzel ve kedicikli, ilk gözüme çarpan siyah kedicikli kırmızı defter oldu, güzel anılarla,güzelliklerle doldur hepsini, güle güle kullan :) Düzenine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeye doyamıyor insan gerçekten patili canlarımızı ^-^
      Çok teşekkür ediyorum canım.
      Umuyorum aynı düzenlilik içinde kalabilir:)))
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  10. Bayıldım. Benimde böyle bir odaya ihtiyacım var evin çekmeceleri dolapları hep ıvırzıvırlarımla dolu ama şu an böyle atıl bir yerim yok ne yazık ki...Özendim. Çok ama çok mutlu ol bu odada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler. İnşallah gönlüne göre bir oda düzenleme şansın olur. Ben de uzun senelerdir istiyordum, nasip bugünlereymiş ^-^
      Sevgilerimle...

      Sil
  11. Aman Allahım bu nasıl bir düzen.. Ağlamak istiyorum...:)) Hemen kalkıp kendi masamı toplamam lazım.. Vallahi maşallah...:))
    Bu arda yazın da çok muntazam maşallah.. Titizliğine düzenine tertipliliğine bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol şu anda benim masamın üstü de görülecek gibi değil:)))
      Çok teşekkür ediyorum arkadaşım.
      Kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  12. vaaaaaaaavvvvvvvv kırtasiye dükkanı gibi ,
    yerim ben o oğluşunu şu patisine bak ya ne tatlı
    Ayşım'cım tam yerleştirdiğin zaman odanın bütününü gösterebilir misin?
    okuduğun kitapların günlüğünü tutmak güzel bir şey ,geçmişte okuduğumuz kitapları unutuyoruz aslında senin gibi yapmak lazım maaşallah sana canım
    hobi odandan yeni kareleri merakla bekliyorum canım
    kocaman öptüm,kedişleri de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşcum inan odayı yerleştirirken ve düzen sağlamaya çalışırken kedişlerin hepsi ya bir çekmece ya da bir raf içinde ya da kitapların arasındaydı:))) Yani bana çok yardımcı oldular:) Ne de olsa onların da odası ama ^-^
      Tabii ki gösteririm canım.
      2003 yılından önce okuduğum kitapların sadece isimlerini ve bende bıraktığı intibayı hatırlıyorum. Çoğunun içeriğini, karakterlerini ve altı çizilecek cinsten cümleleri hatırlamıyorum. Onun için bu yöntemi çok benimsedim.
      Kocaman öpüyorum:)

      Sil
  13. okuduğum kitaplar hakkında not almayı hiç düşünmemiştim. Sende okuyunca fena fikir değilmiş aslında. İnsan unutuyor ayrıntıları...Bu arada o pati pek bir güzel girmiş kareye:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hafıza onca kitap ve içeriğini kaydetmiyor:)))
      O şeker patiler odada her yere izlerini bırakıyorlar:)
      Sevgiler...

      Sil
  14. Süper ! Çok düzenlisin. Ben asla düzenli olamam :( İlk fotoğraf çok tatlı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Hevesle yerleştirirken düzenli de sonra kullandıkça ne hale gelir bilemiyorum:)))
      Sevgiler.

      Sil
  15. baştaki tavşanlı defterine bayıldım.
    ben de çok alırım ama sonra yazacak bir şey bulamayıp, çeyize kaldırırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o defteri çok seviyorum, o yüzden senelerdir bende olmasına rağmen hala kullanmadım:))))
      Sevgilerimle...

      Sil
  16. gelince o odada oturmak istiyorum ona göre:)))

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten de kırtasiye gibi:) Ne kadar güzel not tutmuşsunuz örnek alınacak bir alışkanlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumdan beri kalemleri ve yazı yazmayı çok severim. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  18. canım tekrar geldim:))hobi odanı güle güle kullan.darısı başıma diyorum ama odadan daha çok sendeki zevk çalışkanlık ve disipline hayranım.cidden bravo.eminim daha nice kitaplar,güzellikler ve çalışmalar çıkacak burada.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlışlıkla yorumunu sildim ve nasıl sinir oldum kendime bir bilsen:)
      Hoş geldin canım:) Çok teşekkürler.
      Dilerim senin de gönlüne bir hobi odan olur.
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  19. deli oldum malzemelerine ajandalarına bu arada el yazında çok güzel senin gbi öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım.
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  20. kızım sizin kızınız olmak istiyor fotoğraflara bakarken ağzının suyu aktı resmen bizde ailecek hayvan severiz ama kedili figürler gerçekten çok hoş oluyor sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çok teşekkür ederim.
      Kızınıza da size de kocaman sevgiler:)

      Sil
  21. kırtasiyekolik olmana bayılıyorum :) ilk resimdeki deftere BA-YIL-DIM! özellikle. hepsi çok güzel. Birçok da ajandan var. 2013 ile beraber ben de ajanda kullanmaya başlayacağım. şimdilik not aldığım birçok defterim var ama tam anlamıyla bir ajanda kullanmak istiyorum.
    Kalemlerine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol canım. Beğenmene pek sevindim.
      Kocaman sevgiler:)

      Sil