26 Kasım 2012 Pazartesi

Yeni Kitap Siparişlerim...

İkinci D&R siparişimiz bugün elimize geçti ama yine ayraç koymamışlar:)

Benek oğluşum sizler için poz verdi ^-^



Kitapsız da kedisiz de olmaaaz:) ^-^



Firmin'i epeydir okumayı çok istiyordum. Kapak tasarımı ile beni kendine bağlayan kitap:) Tom da benimle aynı fikirde sanırım ^-^



Tom okumaya başladı ^-^



Kitabı alınacaklar listeme aldıran paylaşım burada



Aytuğ Akdoğan'ın kitabını ise geçen sene Okan'ın programında duymuştum anca şimdi alabildim:)



Ve Fazıl'ın seçtiği DVD'ler,



Sevgiyle kalın, daima...

26 yorum:

  1. Ama öyle yatmayın göbişeler öpülmek isteniyor sonra:)))

    keyifli okumalar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cilveliler canım:)))
      Çok teşekkürler birtanem ^-^

      Sil
  2. Patili şekerlerin hepsini sevgiyle mıncıklar, öperim, size keyifli okumalar, izlemeler,dinlemeler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım.
      Güzel patililerini öperiz sevgiyle ^-^

      Sil
  3. :)pozunu seveyim.mıncılamak var şimdi onu.kitaplar kitaplar ahhh ggözüm kalıyor içim gidiyor:)keyifle oku canım hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen de zıplayarak bacağıma sürünüyor, o halini de çok seviyorum Benek'in:)
      Çok teşekkürler canım ^-^

      Sil
  4. Kitaplar çok güzel gibi. İyi okumalar Okuyanım.Kuyruklu dostlarıma da selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.
      Shantaram ve Stefan Zweig'in Son Günleri dışında diğer kitapları okudum, bitti:))
      Mırkkk mırkkkk ^-^

      Sil
  5. Pardon kedinizin göbeği açılmış :)

    Ahhah yerim ben. Bizimkiler de akşamları işten geldiğimizde böyle karşılıyorlar bizi. Koridorda iki kedi, ikisi de göbekler açık dönüyor da dönüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Kediler beni öyle mutlu ediyorlar ki, tarifi yok gerçekten ^-^
      Sevgiler...

      Sil
  6. Shantaram'ı ben de aldım, uzun zamandir listemdeydi, şimdi gelmesini bekliyorum :)
    Keyifle oku kuzum...
    Kedi konulu amma çok kitap varmış :| Sende gördükçe şaşırıyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shantaram'ı ben de çok merak ediyorum ama henüz başlamadım:) Sana da keyifli okumalar canım benim.
      Kedili tüm kitapları toplayıp ayrı bir mini kütüphane oluşturma hayalim var:)

      Sil
  7. O nasıl bir duruş öyle =)Kedilerle çok aram yoktur ama Benek beyin bu duruşunu görünce ben bile göbeğini sevmek istedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorla kendilerini sevdirir bu şekerler:)))

      Sil
  8. Benek'in patilerini ısırırım !!

    YanıtlaSil
  9. Mükemmel kitap seçimleri bence. Ne kitapsız ne kedisiz kitabını duymuştum hatta almayı da düşünmüştüm. Senin yorumunu bekleyip alacağım en güzeli. Vallahi sevgili arkadaşım inan ki cennette yaşıyorsun. O güzelim kedişlerle hayat mükemmel olur maşallah diyorum en içten dileklerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sevgili arkadaşım.
      Rabbim'e şükürler olsun ki kedişler de beni seviyor.
      Güzel dileklerin için gönülden teşekkürler.
      Sevgilerimle...

      Sil
  10. Okuyanım kitaplar harika ama ben o güzelliklerin verdiği pozlara bittim :) Keyifli okumalar diliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aslıcım.
      Onlar benim de günümü güzelleştiren canım pisicikler ^-^

      Sil
  11. Aslına bakarsanız kedileri çok sevmem ama bu resimler neden sevmediğimi sorgulattı bana :9

    YanıtlaSil
  12. kitaplarda yavrularda çok güzel. Shantaram'ı not aldım benlik bir kitaba benziyor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Kareler oldukça hoş olmuş.Keyifli anların unutulmazlarından biridir müzik.Seçimleri beğendim.Stefan'ı görünce aklıma Amok Koşucusu geldi.Umarım bende yakında onu edinip, okurum.
    Keyifle okumalar...
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.
      Size de keyifli okumalar dilerim.
      Sevgilerimle...

      Sil