16 Kasım 2012 Cuma

Dolma Kalemin Ruhu *Teşekkürler -write me often- *

Rahmetli babacığım dolma kalem ile yazmayı çok severdi. O yüzden www.writetomeoften.blogspot.com blogunu izlemeyi bir ayrı seviyorum. 
Geçen günlerde blogunda çok güzel bir çekiliş düzenledi ve kazananlardan biri de ben oldum. Ve tabii bu sonuçtan pek de memnun oldum:))) 
Hediyem elime geçti, çok teşekkür ediyorum ve sizlerle de paylaşmak istiyorum.

Güzel bir zarf ve içinde yazılan güzel sözlerle birlikte bana tatlı tatlı bakan bir kedicik ^-^ 



Ve dolma kalemimin sizin için verdiği farklı açılardan pozları:)



Yerini de buldu:)



Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. ne guzeell...gule gule kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. Her şeyden önce Allah rahmet etsin Okuyanım :( bazı şeylerin sevdiklerimizi hatırlatması ne güzel dimi? çok sevindim kazanmana güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  3. çok şanslısın ve şansın hep devam etsin
    kalem çok güzel güle güle kullanman dileğimle
    öptüm :)))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Mutlu günlerde, çok anlamlı yazılar dökülsün bu dolma kalemden :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan, ben de dolma kalemlerin asil bir havası var onu çok seviyorum. :]

    YanıtlaSil
  6. lise de en çok kullandığım kalem dolmakalem idi. dönem ödevlerim onun sayesinde hiç geri gelmedi örnek ödev olarak öğretmenlerde kaldı hep.
    iyi günlerde kullan sana sayısız kitap imzalatsın ihşallah.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. İyi dilekleriniz için hepinize çok çok teşekkür ediyorum.
    Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğimle...
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  8. güzel günlerde kullan canım.çok şık..

    YanıtlaSil