3 Kasım 2012 Cumartesi

Hobi Odam -2- Pul Koleksiyonu

Ablama ve ağabeyime ait pul albümleri benim korumam altında:) Yükseleni de dahil olmak üzere tam bir yengeç burcu özellikleri taşıdığımdan fotoğraflara, anılara, koleksiyonlara... çok önem verir ve gözüm gibi saklarım. 
Benim ortaokul zamanlarımdan başlayan ve gittikçe çoğalan harika bir peçete koleksiyonum vardı. Tüm yakın çevremiz benim ne kadar hevesle peçete biriktirdiğimi bildiğimden yurt dışından dahi inanılmaz güzellikte peçeteler getirirlerdi. Daha sonra yakın bir arkadaşıma verdim, gençlik bunalımındayken:) Kısa sürede pişman oldum, geri istedim ama annesi kızımın çeyizine koyacağım deyip vermedi:)))) Keyifle saklasın inşallah. Baktıkça da beni hatırlasın.
Sizler için pulların fotoğrafını çekiyordum ki artık fotoğraf makinem  dayanamadı ve pili bitti. Çünkü öncesinde kartpostallarımı fotoğrafladım ve epeyce yordum makinemi:)
Fotoğraflayabildiklerim,



Her daim mutlu olmanız dileğimle...

26 yorum:

  1. Mükemmeller gerçekten.. Ama en önemlisi eskiye sahip çıkabilmek.. Benim ve erkek kardeşimin de o zamanlarda pul kolleksiyonu vardı biliyor musun. Hem de çok ciddi eğiliyorduk üstüne... Ah şimdi nerde olduklarını bile bilmiyorum.. Hem de anneme sormaya korkuyorum onları attım ben çoktan diyecek diye.. Eh yani biz kendimiz sahip çıkmazsak başkaları niye sahip çıksın ki..
    Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım.
      Ablamın ve ağabeyimin pul albümleri bende de heves uyandırdı. Onların bıraktığı yerden devam edeceğim sanırım:)
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  2. Çok güzeller, ben de çoukken yaptım bir ara, hayatım boyuna hep koleksiyoner ruhlu oldum:)>Şimdi en çok parfüm şişeleri,kalemler,ayraçlar,anahtarlıklar biriktiriyorum, keyifli günler tatlım, çok sevdim bu seriyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı senin gibi koleksiyoner ruhluyum, inan:) Okul yıllarında bir ara silgilere takmıştım:) Parfüm şişesi merakı bende de vardı ama sonra onları nedense elden çıkardım:(
      Keyif veriyor birikimler bana da:)
      Sevgilerimle canım ^-^

      Sil
  3. ahhh ne çok benzer hikayelerimiz var.bendede pul,tuzluk ve peçetelik koleksiyonu vardı.verdim verdim.gençlik işte.neyse diyorum her seferin de hatırlayınca:))pullar çok güzel.bizdede küçük bir koleksiyon var.kızım yapıyor.bundan sonra aldıkça bir tanede sana ayırayım en iyisi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bugüne dek koruyamadığım koleksiyonlarım için ben de ara ara hayıflanıyorum:)
      Sevgilerimle arkadaşım ^-^

      Sil
  4. aaaa benim peçetelerim halaaa duruyor geçenlerde Elamın eline geçti onun için sakladığımı söyledim özenle yerine kaldırdık :)

    pul kolleksiyonu kardeşimin vardı sahii nerde acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Peçetelerim aklıma geldikçe hala üzülürüm:)
      Aman iyi saklayın, sonra pişmanlık oluyor:)

      Sil
  5. Benim de babamdan kalan harika bir pul koleksiyonum var. Dün şirkete gelen bir postanın üzerindeki pulları görünce de gözlerim parladı mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pul dünyası gerçekten çok renkli ve güzel. Sanırım bundan sonra devam edeceğim.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  6. Bir zamanlar biriktirirdik pulları, ilk gün zarfları alırdık, apartmana gelen mektuplarda değişik pullar varsa sahibinin peşinden ayrılmazdık.... bak nerelere götürdün beni Okuyanım, bir kısmı hala duruyor pullarımın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bir gün paylaşsanız pullarınızın fotoğraflarını ^-^
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  7. benimde vardı pul koleksiyonum. Annemler taşınırken kaybolmuş ben o zaman farklı bir şehirde okuyordum. çok üzülmüştüm sonra da tekrar başlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hevesi kırılıyor insanın, haklısınız. Ben de peçetelerimi verdikten sonra tekrar başlamayı hiç istemedim.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  8. Ben de bi arkadaşıma istedi diye vermiştim, Yıllar sonra sorunca "oooo kayboldu gitti kısım" demişti de aman ne üzülmüştüm. Değerli şey anıları biriktirmek. Biriktirebilmek.
    Bak hala görüşemedik yalnız ona göre ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriktirmek, sahip çıkmak ve korumak önemli. Yanlış ellerde yitip gidince üzülüyor insan:(
      İlk fırsatta görüşmeyi gönülden istiyorum. Artık buralı olduk zaten:)
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  9. ben hiç bir koleksiyonumu saklamamışım şimdi fark ettim bak! üzüldüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir obje seçip koleksiyona başlayabilirsin:))

      Sil
  10. Bende yengeç burcuyum. Koleksiyon yaptıklarını bilmiyordum. Çocukken yaptığım koleksiyonu düşününce bu tezi ispatlamış olurum o ayrı :)

    Pul, mektup kağıdı, kokulu not defterleri, düğün davetiyeleri, Kıyafet etiketleri, mini poşet, peçete ve para.

    Pek çoğunu memlekette iken biriktirmeyi bırakmıştım. Taşındığımız zaman sadece paraları yanıma almıştım. Uzun yıllar nereye koyduğumu bulamamıştım. Son iki senedir ilave etmeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yengeç burcunun anılara çok sahip çıktığını biliyorum. Koleksiyonlarda anılarımızın canlı şahidi bir bakıma:)
      Bozuk para ben de biriktiriyordum bir ara:) Hatta beğendiğim poşetleri hala saklıyorum:)
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  11. bayıldım bu koleksiyona. bol bol da fotoğraflamışsın harika :)
    böyle bir tip koleksiyonum olsunçok isterdim. Emek işi, çok eskiler de var aralarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sen de başlayabilirsin:)
      Teşekkürler canım.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  12. Pulları çok severim. Daha önce değinmiştim blogumda:
    http://www.mutlueller.com/2012/09/cocukken-bana-ya-da-eve-yeni-bir-sey.html#comment-form
    Orada verdiğim adresten pul siparişi de verebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna misafir oldum ve güzel paylaşımını okudum.
      Pul siparişi verebileceğim bir sitenin olması harika, çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  13. çok kıymetli bir hazine eminim gözün gibi bakıyorsundur canım
    ben çocukken bizde de vardı defteri ile birlikte ama maalesef akıbeti belli değil
    ablamın o kadar güzel peçete koleksiyonu vardı ki bizden bile saklardı maalesef onun da akıbeti belli değil ,arkadaşın umarım iyi bakmıştır ve kızı da iyi bakar
    öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun senelerdir benimle bu albümler. Bugün ablama söyledim, unutmuş bile:) Bende olduğunu söyleyince pek şaşırdı:)
      Arkadaşım kızı zaten, vermeyen annesi:)))
      Kocaman sevgilerimle:)
      Öpüldün ^-^

      Sil