17 Kasım 2012 Cumartesi

Dükkan Pati'nin Vesile Olduğu Güzellikler

Sevgili Nilgün Hanım'ın -colette- sokak hayvanlarına destek adına kurmuş olduğu dükkanpati için ben de üç adet eldiven örmüş ve geçen hafta bir paylaşım yapmıştım, burada.
Siz de bağışta bulunmak veya bir ürün satın alarak katkıda bulunmak isterseniz mutlaka http://dukkanpati.blogspot.com/ adresine misafir olun derim ^-^

Duyarlı yüreği ile katılımda bulunan sevgili Yüreğimin İklimi, eldivenleri sokak hayvanları yararına satın aldı. Benden de bir okul çıkışına gidip herhangi üç kız çocuğuna hediye etmemi istedi. Bir vakfa bağlı engellileri rehabilite merkezinde psikolog olarak çalışan bir arkadaşım olduğunu ve kendisi için de uygunsa oradaki kızlara ulaştırabileceğimizi söyledim. Kabul edince dün ürünleri arkadaşıma verdim ve o da hastalarından üçüne dağıtmış. Kızlar inanılmaz mutlu olmuş ve sevinmiş keza velileri de çocuklarının sevincini görünce çok mutlu olmuşlar. 
Arkadaşımdan izin alarak çekmiş olduğu fotoğrafları paylaşıyorum.




Sevgili Nilgün Hanım'a böylesi güzel bir projeyi hayata geçirdiği için, sevgili Yüreğimin İklimi'ne katkıda bulunduğu için gönülden teşekkür ediyorum.
Merhamet ve vicdan sahibi böylesi güzel insanların varlığı beni geleceğe dair umutlandırıyor.
İyi ki varsınız...
Sevgiyle kalın, daima...

16 yorum:

  1. hiç bir şey söylemedim yazamadım gözlerimi yaşarttınız... hepinizin yüzü gülsün, işleri rast gitsin yüreğinizden öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, cümlemizin inşallah.
      Güzel yüreğine içten sevgilerimi gönderiyorum canım ^-^

      Sil
  2. Canım ,sevgili güzeller güzeli Ayşımcığım sana da sevgili Yüreğimin İklimi Özlem hanım'a da destek veren herkese de çok çok teşekkürler!
    Paylaşımın beni de çok duygulandırdı.
    Sağol! Varol !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Hanım sizin çabalarınızla oluşan bu güzel birliktelik gittikçe çoğalır ve bir çok cana ulaşılır inşallah.
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  3. Ayşım şu an okuduğum kitapta bir satır var.ara verdim okumaya bloglardan düşenlere bakarken senin yayını gördüm. Kitapta yazan aynen şu;
    Tanrıyı nasıl severiz?
    cevap : karşındakini severek.
    Bizde karşımızdaki insanlara sevgimizi böyle gösteriyoruz.
    Başka alışverişlerde görüşmek üzere hayırlı akşamlar.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle doğru ki...
      Dünyanın daha yaşanılır bir hale gelmesi için sevmeyi, paylaşmayı ve yardımlaşmayı bilmemiz gerekir.
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  4. Bu eldivenlerin ısıtamayacağı el ve yürek var mıdır ? yüreğine ve ellerine sağlık sevgili okuyan :)Allah siz iyi yürekli hanımları tüm şerlerden korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah (c.c.) razı olsun. Rabbim hepimizi tüm kötülüklerden korusun.
      Kocaman sevgilerimle:)

      Sil
  5. ellerınıze yuregınıze saglıkk..hepınızın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Serpil Hanımcığım gönülden teşekkür ederim.
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Duyarlı arkadaşım benim, çok teşekkür ederim.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  7. Harika, iyilik iyiliği doğurur. Hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve duyarlı yüreğinize kocaman sevgiler ^-^

      Sil
  8. Nilgün hanımı da senide tebrik ediyorum canım.bravo size..

    YanıtlaSil