11 Kasım 2012 Pazar

Hobi Odam -5- Bahçedeki Kedişler ^-^

Bahçemizdeki güzel patilileri tanıştırayım sizlere ^-^
Tom ve Jerry kardeşler. Sağdaki Tom, soldaki Jerry:) Ev sahibimizin   kedileri. Burada olduğunda evinde, balkonunda, bahçesinde bakıyor. Kedişlerle aramızda öyle güzel bir bağ oluştu ki, bizim bahçeden ayrılmıyorlar:)


Esnemeni sevsinler senin ^-^


Diline bakın, şeker şey seni:)


Bu yakışıklı da Benek Bey ^-^ İsmini Fazıl koydu. Biraz çekingen bir kedi ama son günlerde saliselik de olsa sevdirmeye başladı:)


Jerry istirahatini temin ediyor:)


Benek Isaac'e gösteri yapıyor:)


Isaac'in bakışına bayıldım ^-^


Benek Bey'in pembiş dili:)


Tom ve Jerry ^-^ Jerry biraz ufak kalmış ama Tom da fotoğrafta çıktığı kadar büyük değil:)



Külkedisi kapıyı bekliyor:)



Sineklik yüzünden pek net belli olmasa da camın önünde kıvrılıp uyuyan Benek:)



Bahçedeki canlar için Fazıl'ın hazırladığı evler.
Geçen haftalarda bizim kedişler için kapaklı tuvalet almıştık ama sevmediler. Fazıl da kapaklı tuvaletin kapısını çıkarıp, üstünü poşetle sarıp içine de minder koyup bahçedeki kedişlerin hizmetine açtı:)



Kediler kaç gündür keyifle içine kıvrılıp yatıyorlar ^-^ Benek, Tom ve Jerry bu evlerin müdavimleri oldular:)
Ama içinde uyurlarken veya otururlarken fotoğraflarını çekebilmem mümkün olmadı çünkü odanın kapısını açtığım anda hemen yanıma gelmek için fırlıyorlar içinden:)

Jerry anca bu kadarlık poz verdi ^-^



Bir diğer evi de koliden yaptı.



Hava rüzgarlı değilse de branda kılıfının üzerini tercih ediyorlar:)



Masanın altında, kenarları da korunaklı yuvaları oldu ^-^



Bu pozu da biraz önce çektim.
Isaac dün kısırlaştırma operasyonu geçirdi. Çok şükür bugün gayet iyi ve Aşkım ağabeyi ile şekerleme yapıyor:)



Hepinize içten sevgilerimle ^-^

53 yorum:

  1. Cok sirinlermis gercekten. Sahsen bir kopek insani olsamda bu kedileri cok sevimli buldum :))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Nedret Hanım ^-^

      Sil
  3. ne çok kedi.....Eşin ve sen tam bir kediseversiniz bu belli oldu. Evde 3 tane dışarıda bir sürü....Kediler için dışarıda yaptığınız yuvalar ise harika. Ne güzel düşünmüşsünüz. Rüzgarda sıcacık uyuyacaklar:)))
    Bu arada demeden geçemeyeceğim 5. fotoya bayıldım. facede de paylaşmıştın yanılmıyorsam. Çok hoş bir kare....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazıl diyor ki, yakında Turgutreis'in tüm kedilerini bahçeye toplayacaksın:)))
      Hiçbirine kıyamıyoruz ve hepsini aynı derecede çok seviyoruz ^-^
      Maalesef eve alamadığımız için dışarıda en azından korunaklı yuvaları olduğunu bilmek içimizi bir nebze olsun rahatlatıyor.
      Evet, Facebook'ta paylaşmıştım:) Teşekkürler:)

      Sil
  4. bayıldım ben bunlara çekim de çok güzel bak bak doymadım çok şekerler

    YanıtlaSil
  5. Ayşımcığım kapaklı tuvalet kabını Küdük kullanıyor ama Tagaddi istemedi. İyi fikir güzelce yıkayıp bahçe kedilerine ev yapayım ben de.Kömür ailesi şimdilik bahçe odasında kalıyorlar ama bebekler orayı kirletmeye başladı,havalar çok soğumadan yavaş yavaş bahçeye alışsınlar diyoruz biz de.

    Seninkiler pek şekerler ama sen bizim tekir yavruları görsen bayılırsın!
    Hepimiz hepinizi kocaman öpüyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Hanım bizde de Aşkım kullanmadı ve kapaklı tuvalet yerine yeri tercih etti:)))
      Sanırım yavrulardan biri yuva bulmuş, Facebook'ta gördüm ve çok mutlu oldum. Darısı yuva arayan patililerin başına ^-^
      Bizler de sizleri öpüyoruz sevgiyle...

      Sil
  6. İçerdekiler dışardakiler hepiniz ne kadar tatlısınız öyle..fotolara bayıldım
    Aşağı yukarı kedişlerle benzer hayatlar sürdürdüğümüz için midir nedir herşey öylesine yakınımdaydı ki camdan baktığımda onları göreceğimi sandım bir an
    Kuyruklu kuyruksuz tüm Okuyan ailesine Ayvalıktan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsiniz, teşekkür ediyorum.
      Bizden de size içten sevgiler ^-^

      Sil
  7. Gördüğüm en güzel kedi ailelerinden biri. En içerdekiker hem dışardakiler masalssı güzellikteler, manzara da müthiş, çok sevdim yeni evi,yeni kediikleri de :) Ufaklığa geçmiş olsun. Hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler pati dostu ablaları ^-^
      Mırkk mırkkklarını gönderiyorlar sana:)
      Biz de hepinizi öptük ^-^

      Sil
  8. aman yaaa bayıldım ben bunlara.ne şahane bir manzara.evleri de valla köşk olmuş:))sevgiler.kedişleri öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz.
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  9. çok tatlılar ama bunlar :)

    YanıtlaSil
  10. Kedilerin güneş ışınlarıyla ısınıp yanıma geldikleri an onlara dokunmayı çok seviyorum..
    Kedileri çok severim ama sahip olduğum her kediden ayrılmak zorunda kaldığım için içimde hep burukluk var inan ki..seni zaman zaman ziyaret ederim ama sürekli sırf bu yüzden takip etmiyorum canısı..beni yanlış anlama..
    Mahmur adında bir kedimiz vardı daha çok küçüktüm-Zehirlediler..
    Mahmure diye kedim oldu daha sonra-uzaklara gideceğim için geride bırakmak zorunda kaldım..
    En son da Süleyman-Totiş vardı..arkadaşlar istemediği için annesine geri vermek zorunda kaldığım..yani,hiç bir şekilde olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, niçin yanlış anlayayım. Şayet kendini kötü hissediyorsan ve üzülmene sebep oluyorsa misafir olmamanı anlarım.
      Kayıplar ve ayrılıklar çok acı veriyor, biliyorum.
      Ama şöyle düşün lütfen, sokaktaki tüm kediler senin.
      İçten sevgilerimle.

      Sil
  11. Kedileri bu kadar cok seviyor olmanız harika. Bende hepsine bayılıyorum. Aramda onlarla özel bir bag olduguna ınanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedileri çok gizemli ve gururlu buluyorum. Ve inanılmaz seviyorum:)
      Sevgiler ^-^

      Sil
  12. Çok güzeller ama ben manzaraya bayıldım asıl. Güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Rabbim bu manzara sürekli bakmayı nasip etsin inşallah. Ev sahibi olursak daha bir mutlu olacağım:)
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  13. Çok sevindim, Turgutreis'e taşınmanıza! Çok güzel bir ev ve manzarası harika. Burada eminim günbatımı manzarası harikadır. Güle güle oturun, hep mutlu geçsin günleriniz... Sevgiler ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsiniz, teşekkür ediyorum. Ev ararken dikkat ettik de burada neredeyse her evin çok güzel bir manzarası var. Ege'nin tadı bir başkaymış:)
      İyi dilekleriniz için de tekrar teşekkürler.
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  14. hepsiçok güzel kareler, dillerini yalamak ta ayrı bir marifet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O pembiş dillerine bayılıyorum zaten:)

      Sil
  15. Aman cennet cennet :))) Isaac'ın öpücüğü torpilli tarafından olmak kaydıyla uygun yerlere muccuklar gönderiyorum. :)) Külkedisi nasıl tombiş olmuş öyle :) Sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Isaac pek şımararak mırkk mırkkklarını gönderiyor size:)
      Külkedisi'ni diyete sokmam lazım, son bir haftadır daha az mama veriyorum:)
      Bizden de sizlere içten sevgiler ^-^

      Sil
  16. hepsi birbirinden güzel özellikle dikkatli bakınca her birinin ifadesi birbirinden o kadar farklı ki ancak seven o gözle bakabilir tabiki o da ayrı :))
    bu arada bahçedeki canlar için yapılan yuvaları görünce soğuk günler hiç gelmesin istiyorum!Araba motorlarına sıkışıyorlar ,yağmurda sırılsıklam olup ölüyorlar ya çok fena

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her biri gözlerinde ayrı duygular taşıyor ve dediğin gibi seven gözler ancak bunun farkına varıp ayırt edebiliyor.
      Havalar soğudukça sokaktaki canlar çok zor durumda kalıyor. Rabbim yardımcıları olsun.

      Sil
  17. süpersin Ayşim'ciğim.ne ğüzel bir kediş ailesi olmuşlar.benim bahcedede on tane var,ğecenğün evimizde biraz marangozluk işler vardı,kalan tahta parcalarından kedişlere öyle ğüzel bir ev yapıldıki,resmini cekip yayınlıyacağım.
    Isaac'gada ğecmiş olsun.çok öpüyorum.SEVĞİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım.
      Heyecanla ve merakla bekliyor olacağım paylaşımını. Güzel yüreğinize sağlık.
      Ben de öptüm:)
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  18. ne iyi etmisiniz bayıldım harikalar..kedilerse zaten onlar dünya güzelleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Güzel bir hafta sonu diliyorum ^-^

      Sil
  19. harika harika harika ayşım ben gitgide aşık oluyorum bu canlılara yakında 2. kedimizde 4 üyemizde gelecek evimize bu bir tutku seni gördükçe bunu daha iyi anlıyorum allah nazarlardan saklasın bütün kuyruklu dostlarımızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, imkanım olsa bir sürü kedişim olsun isterdim evin içinde dolaşan.
      Her birinin sevgisi ayrı.
      Amin.

      Sil
  20. hepsi çok cici yaa. keşke benimde bi sürü kedişim olsa. ama 4. katta bi de çalşırken bir taneye bakabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da biz de 5. katta oturuyorduk. En zoru sıcaklarda şayet adada değilsek -pencerelerde sineklik olmasına rağmen asla güvenmiyordum- camı sadece tepeden açabilmekti. O da eğer ben odadaysam:) Burada çok daha rahat olacak tabii.
      Hem sokaktaki tüm kedişler bizim, evde bir tane olsa da ne fark eder:)
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  21. Hayvanları, ama özellikle de kedileri seven insanlar iyi ki varlar dünyada.
    Ne mutlu sana ve pisiciklerine.
    Tekrar geçmiş olsun bu arada. Isaac iyidir umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyarlı ve vicdanlı yürekler dünya adına umut olacaklardır. Artarak çoğalması dileğimle...
      Çok teşekkür ediyorum.
      Isaac evin içinde fırtına gibi maşallah.
      Sevgilerimle ^-^

      Sil
  22. Maşallah maşallah.. Eşinin de senin gibi hayvanları sevmesi ne kadar güzel.. Çok çok şanslısın vallahi..
    Mükemmeller hepsi harika görünüyorlar..Hayat bu işte..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili arkadaşım.
      Patili güzellerini öperim ^-^

      Sil
  23. Canlarım hepsi birbirinden tatlı maşallah:)

    YanıtlaSil
  24. Öyle tatlılarki maşallah Okuyanım :) zaten kedilerin her hareketleri fotoğraflık acaip güzeller. Hele o Benek ne kadar şeker maşallah :) hazırladığınız evler de tam onlar için, hem korunaklı hemde rahat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslıcım. Gerçekten her halleri kayıt altına alınmalık:)
      Benek gün geçtikçe daha da alıştı bana. Arada seviyorum çok kısa süre de olsa. Yere yatıp göbek bile açıyor ama ürkmesin diye konuşuyorum onunla:)
      Sevgiler ^-^

      Sil
  25. ne kadar güzel... keşke herkes sizin gibi olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsiniz, gönülden teşekkürler.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  26. bence burası kedi cenneti ,sen çok şanslısın Ayşım'cım ve kediler de öyle iyi ki yaradanım eşinle sana bu güzel duyguyu size bahşetmiş
    ellerinize sağlık ne iyi etmişiniz aklıma bana hediye ettiğin kitap aklıma geldi orada da yazar dışarıdaki terk edilmiş kedi ve köpeklere bakıyordu onlara kış için barınak hazırlıyordu :)
    Isacc'a geçmiş olsun canım, benim için kocaman öp Aşkın ve Külkedisini de unutma
    öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan ben de hep şükrediyorum Rabbim'e bana bu güzellikleri nasipe ettiği için.
      Çok sağ ol arkadaşım.
      Üçünü de keyifle öpeceğim:)
      Sevgiler ^-^

      Sil
  27. Ay hepsi birbirinden sevimli yaa. Hangisine bakacağımı şaşırdım.Sizin evdeki kedi nüfusu yavaş yavaş artacak galiba.Zaten 3 olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Limitimizi zorlayıp üçledik ama başka nasibimiz varsa ona da kabuluz:)
      Sevgiler ^-^

      Sil