16 Kasım 2012 Cuma

Bir Tutam Mutluluk ^-^

Penti çok şeker kedili çoraplar satışa sunmuş. Küçük çocuklar için olanlarda kediye dokunulduğunda miyavlıyor ^-^



Benim daha önce kullandığım kedi tarağı çok daha ufak boyutta ve seyrek fırçalıydı. Bu üründen çok memnun kaldım ^-^



Normalde ben pek şeker tüketmem ama sırf kutusu için alınmaz mı sizce de?:) -Kipa'da buldum-



Taşınma telaşı arasında bile yün almayı ihmal etmemiş ve burası için hayli fazla yün stok etmiştim. Yine de bugün Tansaş'ta karşıma yün çıkınca Kartopu olmasa da hemen atıldım:)



Bu topu ben kedi diye aldım ama Fazıl, ayı bu diye dalga geçti benimle:) Hala muallaktayız ne olduğu konusunda:)



Baumax'tan aldığım şirin kutum:) Çok işime yaradı.





Çok sevdim bunu da ^-^



Herkese sevgilerimle...
not: Çekilişime katılmadıysanız, bekliyorum:)

26 yorum:

  1. Çok güzeller,yalnız ayı galiba Ayşımcım kedi sandığın oyuncak,orda bir kahkaha attım :) yünlerinide keyifle ör ,bitir,bizimle paylaş,bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Fazıl'la aynı fikirdesin yani:))) Yorumlara göre seçenek üçe çıktı yalnız: Kedi, ayı ve köpek:)))
      Teşekkürler canım benim ^-^

      Sil
  2. oy oy oy bunlar ne güzellikler böyle:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy yapıştım PCnin ekranına:)) çok şeker bunlar. o ooo o şiko bir kedi suratı o:)))))
    çoraplara bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bendensin:))) Kedidir o kedi:)))
      Çoraplar hem çok şeker hem de sıcacık tutuyor, tavsiye ederim ^-^

      Sil
  4. Bence de ayıcık :)))
    Çoraplardan almalı. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazıl ayı benzetmesini destekleyenleri duyunca pek sevindi:) Benimle bir güzel dalga geçiyor:)
      Çorapların birkaç rengi var, ben de çok sevdim ^-^

      Sil
  5. Çoraplara bayıldım :)
    top ta süpermiş:) kimlik sorunu var ama olsun, öyle de sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele çocuklar için yapılanlar miyavlıyor ya pek komik:) Ama yetişkinler için üretilenlerin kedi şekilleri daha sevimli.
      Kimlik sorunu var, çok doğru valla:)))))

      Sil
  6. Penti'nin çoraplarından tavşanlı ve baykuşlu aldım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcacık tutuyor ayakları, pek memnun kaldım:)
      Diğer hayvancıklardan ben de alacağım ^-^ 3 al 2 öde var aslında bitmeden almak lazım:)

      Sil
  7. Fazıl bey haklı:)))tombiş bir potanak o(yavru ayı)
    Çoraplara bayıldım. Tam Elgizlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi taklidi yapan ayıcık benim için:)))
      Prensese bu çoraplardan alırsanız, çocuklar için olanı miyavlıyor ^-^
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. Okuyanım ne kadar güzel şeyler bunlar böyle :) o kedili çorap, o kutu, fener hepsi çok güzeller. Ve o top bence ne kedi, ne ayı. Kesinlikle çok şeker bir köpeğe benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, teşekkürler.
      Hadi bakalım kedi, ayı seçeneceğinden sonra bir de köpek çıktı:))) İşin içinden nasıl çıkacağız bakalım:)))

      Sil
  9. o top bencede kedi,,,,,sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. kedidir o kedi...şu sarı yün ne marka canım çok hoş gözüküyor ipi.çoraplardan hemen istiyorum kendime almalıyım kedimin karşısında miyavlatmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da kedi olarak görünüyor:)))
      Sarı yün Kartopu Gonca. Buraya gelmeden stokladıklarımdan:)))
      Çocuk çoraplarındaki kedişler miyavlıyor, benimki miyavlamıyor ^-^

      Sil
  11. Bence köpek :) kedi olsa kulakları üçgenimsi olurdu hafif bıyık olurdu:) Ayıya benzetmeye çalışıyorum da yok yok kesin köpek bence::) Ama her gören bir şeye benzetiyorsa hayal gücüümüze kalsın, çok güzel şeyler almışsın tatlım, güzel günlerde kullan, biz de sık dişli tarakları seviyoruz daha iyi tüy topluyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu top kedi, köpek ve ayı karışımı o zaman:)))
      Çok teşekkür ederim canım arkadaşım.
      Bu tarak süpermiş, ben diğeriyle taradığımı sanıyormuşum meğerse:)
      İçten sevgilerimle ^-^

      Sil
  12. ne güzel şeyler almışsın yine.güle güle kullan canım hepsini..

    YanıtlaSil